Projektový management na zakázku

Projektový management na zakázku

Potřebujete-li minimalizovat riziko selhání důležitého projektu, je žádoucí projekt svěřit zkušenému projektovému manažerovi. Nabízíme Vám dočasné propůjčení našich projektových manažerů, kteří Vám pomohou realizovat různorodé projekty a ohlídat tak dodržení rozpočtu, stanovené kvality a dohodnutých termínů.

Projektový management na zakázku je flexibilní

Externí projektové řízení na zakázku je velice flexibilní a nákladově efektivní, umožňuje Vám využít nástroje projektového managementu dle aktuální potřeby bez nutnosti zaměstnávat vlastní zaměstnance po celý rok.

Dalším přínosem pro Vás představuje snížení administrativní zátěže a omezení starostí spojených s plánováním a řízením projektu!

U menších projektů je možné služby projektového manažera sdílet mezi několika projekty. Díky tomu je tato služba dostupná a cenově výhodná i pro malé projekty!

Máte-li zájem o více informací, neváhejte nás kontaktovat.

Jak takové externí projektové řízení probíhá?

Následující příklad ukazuje jednu z variant externího projektového řízení.

1) Vaše firma zjistila, že potřebuje zhotovit nové internetové stránky pro jednu svou službu.

2) V technologiích se nevyznáte a nemáte ani přehled o vhodných dodavatelích.

(Jednou z možností je oslovit několik dodavatelů, jednat s nimi, uzavřít dohodu a dohlížet na následné plnění smlouvy. To znamená spoustu starostí a zvýšené riziko nenaplnění očekávání z nových webových stránek.)

3) Nebo můžete oslovit naši společnost, která Vám pomůže projekt naplánovat, řídit a nakonec vyhodnotit.

4) Náš projektový manažer se seznámí s potřebami Vaší firmy a požadavky na nové internetové stránky.

5) Dohodnete si definici projektu, to znamená, jak by stránky měly vypadat, co by měly umět a jaké funkce nabízet uživatelům.

6) Projektový manažer zmapuje dodavatele na trhu, zahájí s nimi komunikaci a jednání.

7) Následně bude stanoven harmonogram projektu a rozpočet, který je postoupen vedení Vaší společnosti ke schválení.

8) Mimořádných úspor lze dosáhnout díky našim elektronickým nákupním aukcím nebo elektronickým výběrovým řízením na našem portále Burzapoptávek.cz.

9) Projektový manažer následně koordinuje činnosti dodavatelů i pracovníků Vaší firmy, dohlíží na plnění termínů a dodržování nákladových plánů a kontroluje, zdali dodané služby odpovídají dohodě s dodavatelem.

10) Výsledkem je realizace webových stránek s minimální odchylkou skutečných nákladů, délky realizace a kvality řešení od plánu.

Líbí se Vám obsah této stránky? Podělte se o ni s přáteli.



Vybrané projekty a články

Dohoda o provedení práce - víme vše!

Dohoda o provedení práce patří mezi nejrozšířenější formy spolupráce mimopracovně právní poměr. Co nabízí a jaké ukládá povinnosti? Přehledně v článku.

Studie příležitosti a její význam

Studie příležitosti má být prvním krokem v momentě, kdy máte nějaký podnikatelský nápad.

Žebříček hodnocení hotelů za 100 milionů

Ministersvo pro místní rozvoj připravuje projekt, jehož plánovaným cílem je pozvednout cestovní ruch v České republice prostřednictvím hodnocení hotelových zařízení specializovanými kotrolory.

Contrust Group s.r.o.

© Contrust Group s.r.o.

IČ: 293 89 526 (vedená u rejstříkového soudu v Ostravě, spisová značka: C 45593)

Vedení společnosti

Ing. Marek Habrnal

Mobil: +420 775 583 783

marek.habrnal@contrust.cz