Projektový management na zakázku

Projektový management na zakázku

Potřebujete-li minimalizovat riziko selhání důležitého projektu, je žádoucí projekt svěřit zkušenému projektovému manažerovi. Nabízíme Vám dočasné propůjčení našich projektových manažerů, kteří Vám pomohou realizovat různorodé projekty a ohlídat tak dodržení rozpočtu, stanovené kvality a dohodnutých termínů.

Projektový management na zakázku je flexibilní

Externí projektové řízení na zakázku je velice flexibilní a nákladově efektivní, umožňuje Vám využít nástroje projektového managementu dle aktuální potřeby bez nutnosti zaměstnávat vlastní zaměstnance po celý rok.

Dalším přínosem pro Vás představuje snížení administrativní zátěže a omezení starostí spojených s plánováním a řízením projektu!

U menších projektů je možné služby projektového manažera sdílet mezi několika projekty. Díky tomu je tato služba dostupná a cenově výhodná i pro malé projekty!

Máte-li zájem o více informací, neváhejte nás kontaktovat.

Jak takové externí projektové řízení probíhá?

Následující příklad ukazuje jednu z variant externího projektového řízení.

1) Vaše firma zjistila, že potřebuje zhotovit nové internetové stránky pro jednu svou službu.

2) V technologiích se nevyznáte a nemáte ani přehled o vhodných dodavatelích.

(Jednou z možností je oslovit několik dodavatelů, jednat s nimi, uzavřít dohodu a dohlížet na následné plnění smlouvy. To znamená spoustu starostí a zvýšené riziko nenaplnění očekávání z nových webových stránek.)

3) Nebo můžete oslovit naši společnost, která Vám pomůže projekt naplánovat, řídit a nakonec vyhodnotit.

4) Náš projektový manažer se seznámí s potřebami Vaší firmy a požadavky na nové internetové stránky.

5) Dohodnete si definici projektu, to znamená, jak by stránky měly vypadat, co by měly umět a jaké funkce nabízet uživatelům.

6) Projektový manažer zmapuje dodavatele na trhu, zahájí s nimi komunikaci a jednání.

7) Následně bude stanoven harmonogram projektu a rozpočet, který je postoupen vedení Vaší společnosti ke schválení.

8) Mimořádných úspor lze dosáhnout díky našim elektronickým nákupním aukcím nebo elektronickým výběrovým řízením na našem portále Burzapoptávek.cz.

9) Projektový manažer následně koordinuje činnosti dodavatelů i pracovníků Vaší firmy, dohlíží na plnění termínů a dodržování nákladových plánů a kontroluje, zdali dodané služby odpovídají dohodě s dodavatelem.

10) Výsledkem je realizace webových stránek s minimální odchylkou skutečných nákladů, délky realizace a kvality řešení od plánu.

Líbí se Vám obsah této stránky? Podělte se o ni s přáteli.



Vybrané projekty a články

Vliv internetu na Vaše podnikání dále poroste

Dle aktuálních dat Češi na internetu nejen vyhledávají informace, ale především stále více utrácí.

Drobní podnikatelé se levnějšího internetu hned tak nedočkají

Agentura CzechInvest včera informovala o dalším zrušení tendru na operátora, který by za pomoci dotací umožnil drobným podnikatelům levnější přístup na internet.

Dohoda o pracovní činnosti - víme vše

V dnešním článku se zabýváme další formou zaměstnávání mimo hlavní pracovní poměr. Podrobně rozebíráme všechny náležitosti a fakta související s dohodou o pracovní činnosti.

Contrust Group s.r.o.

© Contrust Group s.r.o.

IČ: 293 89 526 (vedená u rejstříkového soudu v Ostravě, spisová značka: C 45593)

Vedení společnosti

Ing. Marek Habrnal

Mobil: +420 775 583 783

marek.habrnal@contrust.cz