Konkurenční srovnání

Konkurenční srovnání

Jaké je tržní postavení Vaší firmy v rámci konkurenčního prostředí? V čem jste silní a v čem naopak za konkurecí zaostáváte? Pomůžeme Vám identifiovat přímé i nepřímé konkurenty v rámci daného tržního prostředí. Pomůžeme Vám najít silné stránky, které Vám pomohou odlišit Vaši nabídku od konkurence a zaujmout zákazníka. Budeme směřovat k posílení tržního postavení.

Odlište se od konkurence a získejte konkurenční výhodu

Zjišťujeme, jaké je tržní postavení klienta v rámci konkurenčního prostředí, v čem vyníká a kde naopak ztrácí. Jedná se o identifikaci přímých nebo nepřímých tržních konkurentů v rámci daného tržního prostředí. Nedílnou součástí je charakteristika konkurenčních odlišností s důrazem na využití silných stránek a příležitostí pro získání lepšího tržního postavení. Naopak ve vyrovnání silných stránek konkurence je příležitost smazat výhodu konkurenta. Získejte konkurenční srovnání pro vaši lepší orientaci v podnikání.

Cenným nástrojem pro srovnání s konkurencí je Benchmarking.

Benchmarking
Benchmarking poskytuje řadu důležitých informací pro controlling i konkurenční srovnání. Porovnává Vaše výsledky, procesy ale i celé strategie s relevantním konkurentem, nejlepší firmou v oboru nebo i mimo obor. Výsledkem jsou tzv. nejlepší praktiky. Na základě srovnání pak můžete stanovit zlepšovací opatření a stanovit cíle a postupně zavádět tyto nejlepší praktiky i do Vaší firmy.

Zaujměte zákazníky v tom, co je pro ně důležité

Vaši konkurenci musíte porazit v takových aspektech tržní nábýtky, které jsou relevatní pro zákazníky. Víte v čem jste silní? Musíte také zhodnotit, jestli jsou silné stránky také výhodné pro zákazníky. Poradíme Vám, jakým směrem se vydat pro získání dlouhodobé konkurenční výhody. Poznejte sami sebe, zákazníka i konkurenci a pak můžete budovat úspěšnou strategii.

 

Neváhejte nás kontaktovat pro ukázku konkurenčního srovnání.

Líbí se Vám obsah této stránky? Podělte se o ni s přáteli.



Vybrané projekty a články

Jaké vlastnosti by měl mít úspěšný podnikatel?

Studie americké výzkumné společnosti Target Training International poukázala na vlastnosti tzv. „serial entrepreneurs“. Kdo je „serial entrepeneur“ a v jakých vlastnostech převyšuje okolí se dozvíte v článku.

Pozor na hodnocení zaměstnanců

Hodnocení zaměstnanců je součástí práce každého manažera. Pozor však na použití některých kontraproduktivních metod.

Malé a střední firmy ve středu pozornosti

Nová doba si žádá nové přístupy. Pod značkou Contrust nabízíme komplexní poradenství pro malé a střední firmy od úvodní analýzy až po realizaci řešení.

Contrust Group s.r.o.

© Contrust Group s.r.o.

IČ: 293 89 526 (vedená u rejstříkového soudu v Ostravě, spisová značka: C 45593)

Vedení společnosti

Ing. Marek Habrnal

Mobil: +420 775 583 783

marek.habrnal@contrust.cz