Šetření spokojenosti zákazníků

Šetření spokojenosti zákazníků

Chcete-li si udržet stávající zákazníky a přispět k pozitivní reputaci Vaší firmy, musíte dbát o spokojenost Vašich zákazníků. Důležitý je soulad očekávání a toho, co zákazník skutečně obdrží. Naše společnost Vám pomůže získat důležitá data přímo od Vašich zákazníků. Provádíme průzkumy spokojenosti, vnímání značky a výrobku, působení reklamy a ostatních složek komunikace na zákazníky .

Poznejte stávající i vznikající potřeby zákazníků a obchodních partnerů

Pomáháme se zprostředkováním marketingového průzkumu za účelem zjištění potřeb, zkušeností a názorů zákazníků na stávající nabídku společnosti, na image a vnímání společnosti a další. Chcete-li proniknout na nové trhy, udržet se na stávajících a držet krok s trendy, v určitých případech se marketingovému průzkumu nevyhnete.

Průzkumy probíhají několika různými nástroji. Například internetový průzkum, osobní průzkum u dodavatele, telefonický průzkum, dotazníky či metoda předstíraného nákupu – mystery shopping.

Na rozdíl od společností, které provádějí pouze marketingový průzkum mohou být v případě zájmu předloženy se závěrečnou zprávou i návrhy na řešení v návaznosti na zjištěných výsledcích. Společnost Contrust Group následně klientovi pomůže s aplikací nastolených možností v praxi.

Komplexní služby v oblasti dotazníkových šetření

Díky našem zkušenostem jsme schopni vytvořit vlastní podobu anket a dotazníků, zorganizovat průzkum v požadované lokalitě, vyhodnotit průzkum a předat závěrečnou zprávu. Šetření spokojenosti zákazníků se stávajícím produktem či službou může být plně v naší režii na základě vámi poskytnutého jasného zadání. Průzkumy jsou velmi vhodné pro začínající podnikatele a firmy za účelem zjištění potenciálního zájmu o nové výrobky či služby, které se chystáte závadět na trh. Neplaťte statisíce za služby marketingových agentur.

Dotazníková šetření jsou vhodná pro marketingový průzkum za účelem:

  • zjištění potřeb zákazníků
  • zjištění zkušeností a názorů zákazníků
  • odhad zájmu o výrobek či službu
  • cenovou citlivost zákazníků
  • a mnohé další.

Neváhejte nás kontaktovat pro více informací a orientační cenu!

Líbí se Vám obsah této stránky? Podělte se o ni s přáteli.



Vybrané projekty a články

Nejčastější chyby v obchodním jednání a komunikaci

Jednání se zákazníkem nebo obchodním partnerem je mnohými podnikateli a zaměstnanci často podceňováno. Pozornost je mnohdy věnována všemu, jenom ne vystupování a chování. Na čem může jednání ztroskotat?

Malým a středním podnikům schází růstové cíle

Dlouhodobý úspěch firmy závisí na schopnosti dlouhodobého udržitelného růstu. V současnosti však u malých a středních firem převažují udržovací cíle a růst firmy je utlačen do pozadí.

Drobní podnikatelé se levnějšího internetu hned tak nedočkají

Agentura CzechInvest včera informovala o dalším zrušení tendru na operátora, který by za pomoci dotací umožnil drobným podnikatelům levnější přístup na internet.

Contrust Group s.r.o.

© Contrust Group s.r.o.

IČ: 293 89 526 (vedená u rejstříkového soudu v Ostravě, spisová značka: C 45593)

Vedení společnosti

Ing. Marek Habrnal

Mobil: +420 775 583 783

marek.habrnal@contrust.cz