Šetření spokojenosti zákazníků

Šetření spokojenosti zákazníků

Chcete-li si udržet stávající zákazníky a přispět k pozitivní reputaci Vaší firmy, musíte dbát o spokojenost Vašich zákazníků. Důležitý je soulad očekávání a toho, co zákazník skutečně obdrží. Naše společnost Vám pomůže získat důležitá data přímo od Vašich zákazníků. Provádíme průzkumy spokojenosti, vnímání značky a výrobku, působení reklamy a ostatních složek komunikace na zákazníky .

Poznejte stávající i vznikající potřeby zákazníků a obchodních partnerů

Pomáháme se zprostředkováním marketingového průzkumu za účelem zjištění potřeb, zkušeností a názorů zákazníků na stávající nabídku společnosti, na image a vnímání společnosti a další. Chcete-li proniknout na nové trhy, udržet se na stávajících a držet krok s trendy, v určitých případech se marketingovému průzkumu nevyhnete.

Průzkumy probíhají několika různými nástroji. Například internetový průzkum, osobní průzkum u dodavatele, telefonický průzkum, dotazníky či metoda předstíraného nákupu – mystery shopping.

Na rozdíl od společností, které provádějí pouze marketingový průzkum mohou být v případě zájmu předloženy se závěrečnou zprávou i návrhy na řešení v návaznosti na zjištěných výsledcích. Společnost Contrust Group následně klientovi pomůže s aplikací nastolených možností v praxi.

Komplexní služby v oblasti dotazníkových šetření

Díky našem zkušenostem jsme schopni vytvořit vlastní podobu anket a dotazníků, zorganizovat průzkum v požadované lokalitě, vyhodnotit průzkum a předat závěrečnou zprávu. Šetření spokojenosti zákazníků se stávajícím produktem či službou může být plně v naší režii na základě vámi poskytnutého jasného zadání. Průzkumy jsou velmi vhodné pro začínající podnikatele a firmy za účelem zjištění potenciálního zájmu o nové výrobky či služby, které se chystáte závadět na trh. Neplaťte statisíce za služby marketingových agentur.

Dotazníková šetření jsou vhodná pro marketingový průzkum za účelem:

  • zjištění potřeb zákazníků
  • zjištění zkušeností a názorů zákazníků
  • odhad zájmu o výrobek či službu
  • cenovou citlivost zákazníků
  • a mnohé další.

Neváhejte nás kontaktovat pro více informací a orientační cenu!

Líbí se Vám obsah této stránky? Podělte se o ni s přáteli.



Vybrané projekty a články

Žebříček hodnocení hotelů za 100 milionů

Ministersvo pro místní rozvoj připravuje projekt, jehož plánovaným cílem je pozvednout cestovní ruch v České republice prostřednictvím hodnocení hotelových zařízení specializovanými kotrolory.

Jaké vlastnosti by měl mít úspěšný podnikatel?

Studie americké výzkumné společnosti Target Training International poukázala na vlastnosti tzv. „serial entrepreneurs“. Kdo je „serial entrepeneur“ a v jakých vlastnostech převyšuje okolí se dozvíte v článku.

Vliv internetu na Vaše podnikání dále poroste

Dle aktuálních dat Češi na internetu nejen vyhledávají informace, ale především stále více utrácí.

Contrust Group s.r.o.

© Contrust Group s.r.o.

IČ: 293 89 526 (vedená u rejstříkového soudu v Ostravě, spisová značka: C 45593)

Vedení společnosti

Ing. Marek Habrnal

Mobil: +420 775 583 783

marek.habrnal@contrust.cz