Tradiční marketing

Tradiční marketing

Klientům pomáháme s výběrem nejvhodnějších tradičních marketingových nástrojů v závislosti na druhu poskytovaných výrobků a služeb. Tam, kde často končí služby naší konkurence, pokračuje naše spolupráce s klientem. Po výběru vhodného marketingového nástroje se postaráme o celý proces od zadání, kontrolu, předání klientovi a zpětnou vazbu.

Tradiční marketing má stále své pevné místo

Spolupracujeme se zkušenými odborníky a využíváme osvědčených dodavatelů, např. kreativních a spolehlivých grafiků a designéru. V závislosti na potřebách zákazníka pomáháme se zajištěním konkrétního marketingové nástroje, případně spolupracujeme při vypracování celé marketingové strategie. Obdržíte od nás komplexní službu a nebudete se tak muset téměř o nic starat.

Tradiční pojetí marketingu se opírá o tzv. marketingový mix, nástroj, který pomáhá docílit společnosti stanovaných marketingový cílů.

Čtyři pilíře marketingového mixu

Marketingový mix typicky stojí na čtyřech základních pilířích, které jsou na první pohled relativně oddělené, ale přitom musí být vzájemně provázané a konzistentní.

  • Produkt – odpovídá Váš výrobek či služba požadavkům zákazníků? Jak si stojíte v porovnání s konkurencí? Nabízíte správnou strukturu sortimentu nebo služeb?
  • Cena – máte správnou cenovou strategii? Neprodáváte výrobek nepřiměřeně levně nebo draho? Jakým způsobem správně stanovit cenu? Znáte skutečné náklady?
  • Propagace – nabídku musíte svým zákazníkům vhodným způsobem sdělit a připomínat, upozorňovat je na novinky, informovat a získávat od zákazníků zpětnou vazbu.
  • Distribuce – jak správně dostat nabídku k zákazníkům? Nabídka Vašich výrobků a služeb musí být pro zákazníky dostupná a nákup pohodlný.

Tvroba marketingové strategie začíná situační analýzou a končí formulací strategických cílů. Pomůžeme Vám s celým procesem tvorby marketingové strategie, propojení se strategií podnikovou i rozpracováním do podoby marketingového plánu.

Líbí se Vám obsah této stránky? Podělte se o ni s přáteli.



Vybrané projekty a články

Klíčové kompetence firmy a jejich strategický význam

Aktivní přístup ke klíčovým kompetencím firmy a jejich rozvoji zvyšuje konkurenceschopnost firmy a její výkonnost.

Nejčastější chyby v obchodním jednání a komunikaci

Jednání se zákazníkem nebo obchodním partnerem je mnohými podnikateli a zaměstnanci často podceňováno. Pozornost je mnohdy věnována všemu, jenom ne vystupování a chování. Na čem může jednání ztroskotat?

Budoucnost ekonomiky stojí na malých a středních firmách

Bylo prokázáno, že malé a střední firmy jsou ve své činnosti efektivnější než firmy velké, skrývají obrovský inovační potenciál a mohou těžit z mnoha dalších předností

Contrust Group s.r.o.

© Contrust Group s.r.o.

IČ: 293 89 526 (vedená u rejstříkového soudu v Ostravě, spisová značka: C 45593)

Vedení společnosti

Ing. Marek Habrnal

Mobil: +420 775 583 783

marek.habrnal@contrust.cz