Tradiční marketing

Tradiční marketing

Klientům pomáháme s výběrem nejvhodnějších tradičních marketingových nástrojů v závislosti na druhu poskytovaných výrobků a služeb. Tam, kde často končí služby naší konkurence, pokračuje naše spolupráce s klientem. Po výběru vhodného marketingového nástroje se postaráme o celý proces od zadání, kontrolu, předání klientovi a zpětnou vazbu.

Tradiční marketing má stále své pevné místo

Spolupracujeme se zkušenými odborníky a využíváme osvědčených dodavatelů, např. kreativních a spolehlivých grafiků a designéru. V závislosti na potřebách zákazníka pomáháme se zajištěním konkrétního marketingové nástroje, případně spolupracujeme při vypracování celé marketingové strategie. Obdržíte od nás komplexní službu a nebudete se tak muset téměř o nic starat.

Tradiční pojetí marketingu se opírá o tzv. marketingový mix, nástroj, který pomáhá docílit společnosti stanovaných marketingový cílů.

Čtyři pilíře marketingového mixu

Marketingový mix typicky stojí na čtyřech základních pilířích, které jsou na první pohled relativně oddělené, ale přitom musí být vzájemně provázané a konzistentní.

  • Produkt – odpovídá Váš výrobek či služba požadavkům zákazníků? Jak si stojíte v porovnání s konkurencí? Nabízíte správnou strukturu sortimentu nebo služeb?
  • Cena – máte správnou cenovou strategii? Neprodáváte výrobek nepřiměřeně levně nebo draho? Jakým způsobem správně stanovit cenu? Znáte skutečné náklady?
  • Propagace – nabídku musíte svým zákazníkům vhodným způsobem sdělit a připomínat, upozorňovat je na novinky, informovat a získávat od zákazníků zpětnou vazbu.
  • Distribuce – jak správně dostat nabídku k zákazníkům? Nabídka Vašich výrobků a služeb musí být pro zákazníky dostupná a nákup pohodlný.

Tvroba marketingové strategie začíná situační analýzou a končí formulací strategických cílů. Pomůžeme Vám s celým procesem tvorby marketingové strategie, propojení se strategií podnikovou i rozpracováním do podoby marketingového plánu.

Líbí se Vám obsah této stránky? Podělte se o ni s přáteli.



Vybrané projekty a články

Důvěra v domácí ekonomiku se zvyšuje

Přes mírný pokles spotřebitelské důvěry se v únoru celková důvěra v domácí ekonomiku zvýšila zásluhou rostoucí důěvry podnikatelů.

Tvorba internetového obchodu na klíč

Pro jednoho z našich klientů jsme zajišťovali vytvoření internetového obchodu na míru jeho potřebám. Klient se nemusel starat o průběh realizace, protože jsme mu pravidelně reportovali průběh prací a mohl se tak zaměřit na navazování obchodních styků s dodavateli. Celý proces od myšlenky po spuštění eshopu se značně urychlil.

Malé a střední firmy ve středu pozornosti

Nová doba si žádá nové přístupy. Pod značkou Contrust nabízíme komplexní poradenství pro malé a střední firmy od úvodní analýzy až po realizaci řešení.

Contrust Group s.r.o.

© Contrust Group s.r.o.

IČ: 293 89 526 (vedená u rejstříkového soudu v Ostravě, spisová značka: C 45593)

Vedení společnosti

Ing. Marek Habrnal

Mobil: +420 775 583 783

marek.habrnal@contrust.cz