Podnikové poradenství

Podnikové poradenství

Články a názory o podnikovém poradenství a vším, co s ním souvisí. Pojetí poradenství podle nadnárodních konzultanských společností a malých nezávislých podnikových poradců. Zajímavosti ze světe konzultingu.

Studie příležitosti a její význam

Publikováno dne: 26. 5. 2014 v kategoriích Podnikatelský plán, Podnikové poradenství

Studie příležitosti má být prvním krokem v momentě, kdy máte nějaký podnikatelský nápad. Slouží k posouzení nadějnosti a možností uplatnění nápadu na trhu.

Vložit komentář

Identifikace a analýza struktury procesů

Publikováno dne: 13. 5. 2013 v kategorii Procesní management

V druhém díle seriálu o zavádění procesního řízení si vysvětlíme, jak procesy identifikovat a analyzovat jejich vzájemné vazby, abychom s nimi mohli dále pracovat směrem ke zvýšení celkové efektivity firmy. Bez toho bychom nevěděli, co budeme zlepšovat, ani co je třeba zlepšovat.

Vložit komentář

Zavádíme efektivní řízení procesů do firmy – 1. část

Publikováno dne: 18. 3. 2013 v kategorii Procesní management

Připravili jsme pro vás seriál o výhodách zavedení jednoduchého procesního řízení do firmy. Procesní řízení může znít poměrně abstraktně, ale ve skutečnosti staví na dodržování několika pravidel a používání srozumitelné metodiky. Cílem optimalizace procesů je zvýšit celkovou efektivitu firmy.

Vložit komentář

Od záměru k podnikatelskému plánu

Publikováno dne: 4. 3. 2013 v kategoriích Podnikatelský plán, Podnikové poradenství

Zarovka

V jednom z posledních článků jsme si ujasnili, co je podnikatelský záměr. Pokud se podnikatel rozhodne dále zpracovat svůj záměr, většinou tak uskuteční zpracováním podnikatelského plánu. Co je vlastně podnikatelský plán? Pro koho je určen? Má smysl ho zpracovávat? Více se dočtete v článku nebo na našich specializovaných stránkách www.profipodnikatelskyplan.cz.

Vložit komentář

Klíčové kompetence firmy v praxi

Publikováno dne: 17. 2. 2013 v kategorii Strategický management

Správné uchopení konceptu klíčových kompetencí firmy posiluje konkurenční postavení firmy. Jak ale s klíčovými kompetencemi pracovat, aby skutečně rostly výsledky vaší společnosti? Odpověď není jednoduchá, nicméně představíme vám několik zajímavých a praktických tipů.

Štítky: , , | Vložit komentář

Co je podnikatelský záměr?

Publikováno dne: 31. 1. 2013 v kategoriích Podnikatelský plán, Podnikové poradenství

Podnikatelský záměr

Podnikatelský plán a podnikatelský záměr jsou mezi lidmi velmi často považována za synonyma, případně si lidé tyto pojmy pletou a zaměňují. Co je vlastně podnikatelský záměr? Čtěte dále.

Vložit komentář

Klíčové kompetence firmy a jejich strategický význam

Publikováno dne: 13. 1. 2013 v kategorii Strategický management

Aktivní přístup k řízení a rozvoji klíčových kompetencí firmy (core competencies) přispívá ke konkurenceschopnosti a vyšší výkonnosti firmy. Na první pohled náročný koncept tzv. klíčových kompetencí je ve skutečnosti dobře uchopitelný, pokud pochopíme několik základních principů.

Štítky: , , | Vložit komentář

Jaké vlastnosti by měl mít úspěšný podnikatel?

Publikováno dne: 13. 12. 2012 v kategoriích Podnikové poradenství, Vedení lidí a řízení lidských zdrojů

Harward Business Revue v nedávné době zveřejnil studii americké společnosti Target Training International. Jaké vlastnosti mají podnikatelé, kteří rozjíždějí více než jeden projekt či za svůj život absolvují i několik úspěšných prodejů firmy?

Vložit komentář

Motivujete a odměňujete (nejen) obchodníky správně?

Publikováno dne: 17. 9. 2012 v kategorii Vedení lidí a řízení lidských zdrojů

bankovka

Jak navrhnout motivační systém, aby skutečně vedl k požadovanému efektu? Odpověď nění jednoduchá. Tato problematika je komplexní, nicméně podělíme se s vámi o několik tipů, které pomohou plnit prodejní cíle a udržet motivaci dlouhodobě na vysoké úrovni.

Štítky: , , | Vložit komentář

Inovace internetových stránek je důležitá, proč?

Publikováno dne: 27. 8. 2012 v kategoriích Marketing, Podnikové poradenství

Internet je globální nástroj

V dnešním článku se zaměříme na téma, které je stále aktuální a v podstatě nestárne. Proč je důležitá inovace internetových stránek a proč je nezbytné k tomuto kroku přistupovat stejně jako ke každé jiné inovaci či modernizaci nebo novému nákupu a to obzvláště v marketingu?

Štítky: , , | Vložit komentář

Líbí se články v této kategorii? Podělte se o ně s přáteli.



Contrust Group s.r.o.

© Contrust Group s.r.o.

IČ: 293 89 526 (vedená u rejstříkového soudu v Ostravě, spisová značka: C 45593)

Vedení společnosti

Ing. Marek Habrnal

Mobil: +420 775 583 783

marek.habrnal@contrust.cz