Zvýšení tržeb

Zvýšení tržeb

Neexistuje podnikající subjekt, který by netoužil po zvýšení tržeb. Ačkoliv se některá řešení často přímo nabízejí, chybí nezaujatý pohled z vnějšku a konkrétní návrh na přijetí souboru opatření.

Dosáhněte vyšších tržeb

Zvýšení tržeb lze dosáhnout i pomocí několika jednoduchých a rychlých opatření. Tímto způsobem je často dosaženo jednorázového nebo dočasné efektu, který sám o sobě z dlouhodobého hlediska nestačí. Příkladem může být jednorázová reklama

Dlouhodobých efektů lze dosáhnout souborem různě zaměřených opatření. Vyšší tržby s sebou může přinášet lepší propagace, nový obal, lepší přídatné služby, lépe motivovaný personál, příjemnější pracovní prostředí, systém vzdělávání obchodníků, optimalizace portfolia, inovativní personál, lepší komunikace, systém dělby práce a především produkt, který zákazník opravdu potřebuje a žádá. Velmi podceňovaným nástrojem ze strany řízení společnosti je obchodní plán, který vychází z modelu cashflow.

Problémem většiny firem není neznalost takovýchto opatření, ale provozní slepota. O těchto problémech často vědí „nesprávní“ lidé, kteří je odmítají řešit a ti, kteří by je ze své pozice řešit měli – problémy nevidí. Lidé se vyhýbají změnám. Ve velké většině firem není podporován pro-inovativní duch, na výsledku hospodaření společností jsou často zainteresovaní pouze obchodníci.

K dosažení vyšších služeb slouží i námi nabízené služby v oblasti marketingu a outsourcingu.

Neváhejte nás kontaktovat za účelem sjednání bezplatné schůzky. Společně nalezneme řešení.

Líbí se Vám obsah této stránky? Podělte se o ni s přáteli.



Vybrané projekty

Drobní podnikatelé se levnějšího internetu hned tak nedočkají

Agentura CzechInvest včera informovala o dalším zrušení tendru na operátora, který by za pomoci dotací umožnil drobným podnikatelům levnější přístup na internet.

Dohoda o pracovní činnosti - víme vše

V dnešním článku se zabýváme další formou zaměstnávání mimo hlavní pracovní poměr. Podrobně rozebíráme všechny náležitosti a fakta související s dohodou o pracovní činnosti.

Stavebnictví klesá již 4 roky v kuse

V letošním roce by stavební trh měl poklesnout o 9,2 %. V roce 2013 vedení stavebních firem očekává pokles poloviční.

Marketingové služby

Marketingové služby

Bez schopnosti poznání, oslovení a trvalého rozvíjení vztahů se zákazníky je prakticky nemožné na trhu dlouhodobě prosperovat. Marketing Vám dláždí cestu k prosperitě.

Zvýšení tržeb

Zvýšení tržeb

Naše opatření mají dlouhodbý cíl, a to růstu zisku Vaší firmy. Chcete-li se plně věnovat zákazníkům a dosáhnout růstu tržeb, musíte mít zvládnuté finanční řízení firmy. Odstraňte jeho slabé stránky!

Strategické řízení a management

Strategické řízení a management

Strategický management udává směr Vašemu podnikání na dlouhou dobu a strategická rozhodnutí mají zásadní vliv na výsledky hospodaření.

Contrust Group s.r.o.

© Contrust Group s.r.o.

IČ: 293 89 526 (vedená u rejstříkového soudu v Ostravě, spisová značka: C 45593)

Vedení společnosti

Ing. Marek Habrnal

Mobil: +420 775 583 783

marek.habrnal@contrust.cz