Zvýšení tržeb

Zvýšení tržeb

Neexistuje podnikající subjekt, který by netoužil po zvýšení tržeb. Ačkoliv se některá řešení často přímo nabízejí, chybí nezaujatý pohled z vnějšku a konkrétní návrh na přijetí souboru opatření.

Dosáhněte vyšších tržeb

Zvýšení tržeb lze dosáhnout i pomocí několika jednoduchých a rychlých opatření. Tímto způsobem je často dosaženo jednorázového nebo dočasné efektu, který sám o sobě z dlouhodobého hlediska nestačí. Příkladem může být jednorázová reklama

Dlouhodobých efektů lze dosáhnout souborem různě zaměřených opatření. Vyšší tržby s sebou může přinášet lepší propagace, nový obal, lepší přídatné služby, lépe motivovaný personál, příjemnější pracovní prostředí, systém vzdělávání obchodníků, optimalizace portfolia, inovativní personál, lepší komunikace, systém dělby práce a především produkt, který zákazník opravdu potřebuje a žádá. Velmi podceňovaným nástrojem ze strany řízení společnosti je obchodní plán, který vychází z modelu cashflow.

Problémem většiny firem není neznalost takovýchto opatření, ale provozní slepota. O těchto problémech často vědí „nesprávní“ lidé, kteří je odmítají řešit a ti, kteří by je ze své pozice řešit měli – problémy nevidí. Lidé se vyhýbají změnám. Ve velké většině firem není podporován pro-inovativní duch, na výsledku hospodaření společností jsou často zainteresovaní pouze obchodníci.

K dosažení vyšších služeb slouží i námi nabízené služby v oblasti marketingu a outsourcingu.

Neváhejte nás kontaktovat za účelem sjednání bezplatné schůzky. Společně nalezneme řešení.

Líbí se Vám obsah této stránky? Podělte se o ni s přáteli.



Vybrané projekty

Motivujete a odměňujete (nejen) obchodníky správně?

Jak správně navrhnout motivační systém? Podělíme se s vámi o několik tipů, které pomohou plnit prodejní cíle a udržet motivaci dlouhodobě na vysoké úrovni.

Stavebnictví klesá již 4 roky v kuse

V letošním roce by stavební trh měl poklesnout o 9,2 %. V roce 2013 vedení stavebních firem očekává pokles poloviční.

Od záměru k podnikatelskému plánu

Podnikatelský plán je základní výchozí dokument a zdroj informací před zahájení i v průběhu podnikání. Mnoho podnikateli je podceňován, zároveň mnoho podnikatelům zpracování podnikatelského plánu ušetřilo peníze včasným upozorněním na rizika. Proč je důležité mít zpracovaný podniaktelský plán?

Marketingové služby

Marketingové služby

Bez schopnosti poznání, oslovení a trvalého rozvíjení vztahů se zákazníky je prakticky nemožné na trhu dlouhodobě prosperovat. Marketing Vám dláždí cestu k prosperitě.

Zvýšení tržeb

Zvýšení tržeb

Naše opatření mají dlouhodbý cíl, a to růstu zisku Vaší firmy. Chcete-li se plně věnovat zákazníkům a dosáhnout růstu tržeb, musíte mít zvládnuté finanční řízení firmy. Odstraňte jeho slabé stránky!

Strategické řízení a management

Strategické řízení a management

Strategický management udává směr Vašemu podnikání na dlouhou dobu a strategická rozhodnutí mají zásadní vliv na výsledky hospodaření.

Contrust Group s.r.o.

© Contrust Group s.r.o.

IČ: 293 89 526 (vedená u rejstříkového soudu v Ostravě, spisová značka: C 45593)

Vedení společnosti

Ing. Marek Habrnal

Mobil: +420 775 583 783

marek.habrnal@contrust.cz