Studie příležitosti a její význam

Studie příležitosti a její význam

Studie příležitosti má být prvním krokem v momentě, kdy máte nějaký podnikatelský nápad. Slouží k posouzení nadějnosti a možností uplatnění nápadu na trhu.

Prvním krokem analýzy podnikatelského nápadu je studie příležitosti. Díky ní se vyhnete promarněnému času i penězům. Více na webu http://www.profipodnikatelskyplan.cz/studie-prilezitosti/

Publikováno dne: 26. 5. 2014 v kategoriích Podnikatelský plán, Podnikové poradenství

Líbí se Vám obsah této stránky? Podělte se o ni s přáteli.



Mohlo by Vás zajímat

Jaké vlastnosti by měl mít úspěšný podnikatel?

Studie americké výzkumné společnosti Target Training International poukázala na vlastnosti tzv. „serial entrepreneurs“. Kdo je „serial entrepeneur“ a v jakých vlastnostech převyšuje okolí se dozvíte v článku.

Malé a střední firmy ve středu pozornosti

worker

Nová doba si žádá nové přístupy. Pod značkou Contrust nabízíme komplexní poradenství pro malé a střední firmy od úvodní analýzy až po realizaci řešení.

Motivujete a odměňujete (nejen) obchodníky správně?

bankovka

Jak správně navrhnout motivační systém? Podělíme se s vámi o několik tipů, které pomohou plnit prodejní cíle a udržet motivaci dlouhodobě na vysoké úrovni.

Contrust Group s.r.o.

© Contrust Group s.r.o.

IČ: 293 89 526 (vedená u rejstříkového soudu v Ostravě, spisová značka: C 45593)

Vedení společnosti

Ing. Marek Habrnal

Mobil: +420 775 583 783

marek.habrnal@contrust.cz