Tvorba internetových stránek a korporátní identity

Tvorba internetových stránek a korporátní identity

Jedna ze služeb, jejíž využití je velmi široké, je tvorba internetových stránek a zpracování korporátní identity. Díky navázání spolupráce s vybranými grafiky, kodéry a grafickými studii umíme pokrýt potřeby živnostníků i středně velkých firem.

Jedna ze služeb, jejíž využití je velmi široké, je tvorba internetových stránek a zpracování korporátní identity. Díky navázání spolupráce s vybranými grafiky, kodéry a grafickými studii umíme pokrýt potřeby živnostníků i středně velkých firem.

Pro ukázku uvádíme typický průběh při zpracování nových internetových stránek včetně několika nástrojů tradičního marketingu jako jsou vizitky, letáky a hlavičkové papíry.

 Malá firma – instalatérství

Pro svou prezentaci využívá statické webové stránky, které byly zpracovány známým majitele před mnoha lety. Stránky bohužel není možné aktualizovat a obsahují některé neaktuální informace. Design je zastaralý, web nemá jasnou strukturu a v současnosti působí neprofesionálně.

Klient by rád rozšířil své podnikání a zvýšil úroveň prezentace. Uvažuje o vytvoření nových internetových stránek, získání jednoduchého loga, zpracování vizitek a šablon. Všechno dohromady musí ladit.

Klient se obrátí na společnost Contrust Group s.r.o. se kterou si sjedná bezplatnou úvodní schůzku. Před samotnou schůzkou sdělí, co od setkání očekává a jaká oblast nabízených služeb ho zajímá. Předmětem schůzky samotné je detailní projednání popsaného problému. Výsledkem schůzky je vzájemná dohoda o zpracování korporátní identity v požadovaném druhu a rozsahu. Součástí objednávky je velmi jednoduchá specifikace stránek. Klient obdrží předběžnou cenu za veškeré práce. Cena se výrazně neliší od ceny, která byla zmíněna při osobním setkání.

V naší společnosti společně rozhodneme o vhodném dodavateli celkového řešení. V případě, že by se jednalo o relativně složité a časově náročné stránky, uspořádáme vnitřní výběrové řízení, ze kterého vzejde vítězný dodavatel řešení a závazný termín dodání.

V další fázi je zpracován grafický návrh řešení, který je našimi pracovníky předložen klientovi k připomínkování. Dojde k zapracování připomínek a finálnímu rozhodnutí o zhotovení stránek, vizitek a dalších šablon. Řešení je předloženo klientovi v požadovaném termínu, vizitky jsou odeslány poštou, emailem obdrží zdrojové soubory.

Klientovi je vystavena jedna jediná faktura na dodání všech požadovaných služeb. Případné problémy řeší přímo s naší společností.

Po uplynutí několika dnů až týdnů je klient kontaktován s žádostí o zpětnou vazbu. Klientovi je nabídnuta další služba pro zefektivnění práce a kvalitnější obsluhu svých klientů – jednoduchý CRM modul pro správu klientů a subdodavatelů. Mnoho činností tak může být zautomatizováno.

Publikováno dne: 8. 2. 2012 v kategorii Vybrané projekty

Líbí se Vám obsah této stránky? Podělte se o ni s přáteli.



Mohlo by Vás zajímat

Tvorba internetového obchodu na klíč

Nákupní košík

Pro jednoho z našich klientů jsme zajišťovali vytvoření internetového obchodu na míru jeho potřebám. Klient se nemusel starat o průběh realizace, protože jsme mu pravidelně reportovali průběh prací a mohl se tak zaměřit na navazování obchodních styků s dodavateli. Celý proces od myšlenky po spuštění eshopu se značně urychlil.

Contrust Group s.r.o.

© Contrust Group s.r.o.

IČ: 293 89 526 (vedená u rejstříkového soudu v Ostravě, spisová značka: C 45593)

Vedení společnosti

Ing. Marek Habrnal

Mobil: +420 775 583 783

marek.habrnal@contrust.cz